ین ما هستیم که به دیگران می آموزیم با ما چگونه رفتار کنند !

من آدم کند ذهنی هستم در زمینه ی حفظیجات ! اما اولین بار که جمله ی بالا رو شنیدم رو هوا زدمش و تا همیشه تو ذهنم موند ! به قول معروف هرچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند ..

من کسی هستم که در عرض ۳ سال ۱۲ تا دوست دختر عوض کردم که میتونم بگم به نوعی ۱۲ ترم سنگین پاس کردم ! هر دختر یه آزمایشگاه بود برای مطالعات و سعی و خطای من برای ساخت یک قانون کلی و ثابت ٬ اما به هیچ وجه نخواستم که هیچکدومشون رو از دست بدم برای همین اینقد شهامت دارم که بگم این من بودم که باعث شدم همشون از کنارم برم ٬ پس اگه خیلی ها از کنارتون رفتن شاید مشکل از اونها نباشه ٬ چرا سعی نمیکنید روی خودتون علامت سوال بذارید ؟!

اخیرا یکی از دوستان ٬ وبلاگی رو معرفی کرد که از پسرها در یک پست بطور مفصل نالیده بوده و از من پرسید چرا پسرهای ایرانی اینقد دنبال س.ک.س هستن ..

ببینید به نظر من اساسا اینکه بگیم پسرهای ایرانی ٬ غلطه ٬ چون پسر ایرانی مثل همه ی پسرهای دنیا اونچه که خدا تو ذاتش گذاشته داره رو میکنه و این نشون دهنده ی سلامت اون پسره ٬ پسر مورد نظر ما تو اون سر دنیا مانع چندانی برای رسیدن به خواسته ش نداره چون میتونه در عرض ۱ ثانیه تصمیم بگیره امشب س.ک.س داشته باشه یا نه (یه نمونش محله ی RED LIGHT در آمستردام !) و یا حتی با دوست دخترش این رابطه رو بر قرار میکنه چون اون دختر محدودیت دختر ایرانی رو نداره ٬ محدودیتی به نام بکارت . پس اینجا این غلط مصطلح رو بذارید اصلاح کنیم که ناشی از دید سطحی ما هست . اگر هم بخواهیم دلیلی برای ایجاد این تناقض بذاریم اول دختر ایرانی هست که به دلیل فرهنگ جامعه و دوم قوانین داخلی کشور هست که این اجازه رو نمیده پسر به قول شما ایرانی به خواسته ش برسه و متوسل به اعمال زشتی مانند دروغ و سو استفاده احساسی بشه که این خودش جای بحث داره ..

اما اگه شما به عنوان دختر ایرانی دوست نداری مواجه بشی با این سری درخواست ها از طرف مقابلتون این چند راه حل داره . طبق مقدمه بالا باید از خودتون شروع کنید . دیدتون از رابطه رو تغییر بدین چون دخترها معمولا منتظر کسی هستن که بیاد و خوشبختشون کنه در صورتیکه این کاملا غلطه ٬ شما خودتون مسئول خوشبختی خودتون هستید نه کس دیگری و اگه با این دید غلط برید داخل یه رابطه چون انتظار دارید طرف مقابل خوشبختتون کنه باعث انتظار کاذب میشین و متعاقبا گند زده میشه به خودتون و اون رابطه ..

باز هم بر میگردیم به خودمون . دیدین یک سری از دخترا میخوان به ظاهر خیلی کول باشن ؟؟ یعنی در برابر هر درخواستی یه اوکی بزرگ میذارن و .. به نظر من شخصیت هم اکتسابیه هم ذاتی و بزرگترین میراثی که پدر و مادر به فرزندشون میدن یک شخصیت قوی هست که بتونه شرایط رو تحت کنترل خودش بگیره . برای مثال بتونه نه هم بگه !!

هر انسانی خودش انتخاب میکنه که چجور باهاش برخورد بشه و بنا بر این قانون بعضی از انسان ها به درد خوش گذرونی ٬ برخی به درد علم اندوزی ٬ برخی به درد تجربه اندوزی ٬ برخی به درد یه عمر زندگی و برخی هم به درد سو استفاده های جن.سی میخورن ! پس اگه شکل شما برای پارتنرتون شبیه آلت جن.سی هست مقصر فقط و فقط خودتونید !

نمیخوام وارد جزییات بشم ٬ فقط یه اشاره کوچیک میکنم اونایی که بخوان میتونن تا ته بگیرن قضیه رو ٬ اسم این قانون رو گذاشتم "قانون برگه سفید" که البته دارم روش کار میکنم و هنوز تکمیل نشده .. شروع رابطه مثل کاغذ سفیدی میمونه که هم تو و هم اون متقابلا به هم میدین و طرف مقابلتون بر اساس رفتار شما هست که با مدادی که در دست داره چهرتون رو میکشه و متاسفانه یا خوشبختانه اون مداد زشتی یا زیبایی ظاهری رو نمیکشه و فقط زشتی و زیبایی باطنی رو قراره به تصویر بکشه .. یک نکته کوچیک اما مهم آداب کلامی هست توی یک رابطه ..

من آدم خیلی بد دهن شیرینی هستم ! و از یک سری کلمات بد بد !! برای شیرینی کلامم با دوستان پسرم استفاده میکنم اما معمولا جلوی خانم هایی که تو رابطه باهاشون هستم همیشه سعی کردم کلمات غیر عرفی ( از اون کلمات کش دار معروف مثلا !) استفاده نکنم .. مطمئن باشید شما اگه اجازه بدید و یا خودتون اصلا شروع کنید این نحوه ی گفتار رو در رابطه تون ٬ شاید متوجه نشید اما کم کم کاغذ سفید طرف مقابلتون اون کلمات رو درون خودش ثبت میکنه .. منکه دوست ندارم هیچوقت روی برگه ای این کلمات دیده بشه چه برسه که اون کلمات تصویر ذهنی پارتنرم از من هم باشه !! پس اجازه ندین مثل یک جن.ده باهاتون حرف زده شه !!

به نظر من مطلب گویاست و نیازی به آوردن مصادیق بیشتر و یا توضیحات طولانی نیست چون اگه شما دوست خوبم این مطلب رو نگرفتی نه تقصیر منه و نه تقصیر شما فقط تقصیر زمانه ! پس صبر کن تا وقتش برسه ..

پینوشتز :

۱ - دوستانی که مایل هستن بیشتر در مورد نیمه ی پنهان جنس مذکر بدونن میتونن تو کامنتدونی سوالی اگه دارن بپرسن ..

۲ - اینکه من این پست رو اختصاص دادم به خانوم ها فکر نکنید مشکل رو صرفا از خانوم ها میدونم ها اصلا ! فقط چون هم مخاطب خانوم زیادی دارم و هم دوست ندارم مسایلی که خیلی راحت میشه ازش دوری کرد باعث مریضی و در نهایت مرگ رابطه شه و البته مهم تر از اون دید منفی و غلطی ایجاد شه نسبت به کل اون جنس !

(22 اسفند 1390)