یعنی از این آدم کثیف ترم وجود داره ؟؟

نشستیم توی یه رستوران با چند تا از دوستها و منتظریم چیزی که خواستیم رو بیارن .. زنگ گوشی یکی از بچه ها به صدا در میاد و جواب میده ..

- با بچه ها اومدیم رستوران ٬ نه فلانی و فلانی و فلانی هم هستن ٬ خب من چه میدونستم تو اینقد زود کارت تموم میشه ؟ ٬ خیلی خب بیا رستوران X ٬ خدافظ !

بی شرف شانس ما همسایه بغلی طبقمون یه ساعت دم در واستاده بود !

- خب کولر رو روشن میکردی صدا نره !

- کولر روشن بود ٬خانم میگفت خاموشش کن صداش زیاده !!

فکر نمیکنم سنش رو درست گفته باشه .

- آره منم که دیدمش معلوم بود حداقل ۲۵ رو داره

- پرفورمنسش چطور بود ؟!

- به پرفورمنس اگه باشه حداقل ۳۰ رو داشت !

- از این سن بالاها خوشم میاد شدید !

- ممنون آقا میشه سس سفید هم بیاری ؟

- حتما امر دیگه ای نیست ؟

- نه متشکرم

راستی فلانی ٬ شلوارک تورو پوشیده بودم !

فلانی با یک نگاه حیرت زده و نفرت انگیز

- حتما رو تختشم خوابیده بودی !!

- حتما رو بالش فلانی هم خوابیدین !

- آره ! امیدوارم حلالم کنید !!

ای بابا بازم که زنگ زد .. گفته بودم بهش شارژ ندارم ..

- مرد که اینقد حرف نمیزنه !

- من تو این ۳ سال با زنم اینقد صحبت نکرده بودم که تو این ۳ روز با این صحبت کردم ...

                                                            ....................

ذهن من ٬ آنالیز حرف ها ٬ تجسم کارها ..

یعنی از این آدم کثیف تر هم وجود داره ؟؟

(4 خرداد 1391)