آمریکا سالهاست که داره روی یه پروژه عجیب غریب دیگه کار میکنه ، پروژه ای همانند پروژه های هسته ای که کاربردی دوگانه داره .. کی فکرش رو میکرد تحقیقات ساده ی اینشتین یه روزی فاجعه ی هسته ای ژاپن در جنگ جهانی دوم رو بوجود بیاره ؟؟ یا فاجعه هسته ای چرنوویل و یا همین اخیرا باز هم در ژاپن انفجار در تاسیسات هسته ای به دلیل سونامی ..

پروژه هارپ چیست ؟؟

این پروژه بخشی از سیستم تحقیقاتی نیروی هوایی ، دریایی ارتش آمریکا با دانشگاه آلاسکا ست که به قول خودشون میتونه باعث جلوگیری از تغییرات مخرب جوی و همچنین اکتشاف منابع گاز و نفت بشه . خب تا اینجاش که خوبه و مثل فرآیند هسته ای که باعث تولید انرژی های پاک و نانو دارو ها میشه خیلی کمک میکنه به بشر اما  ..

این پروژه شامل ۱۸۰ آنتن پیشرفته آلومینیومی به طول حدودا ۵۰ متر در زمینی به مساحت ۲۳۰۰۰ متر مربع در آلاسکا احداث شده که با ارسال امواجی به لایه ی یونوسفر عملا کار خودش رو شروع میکنه ..

این امواج میتونن باعث تغییرات جوی بشن ٬ مثلا اون آقایی که تو آلاسکا نشسته اگه اراده کنه میتونه باعث بشه به مدت N سال شمال ایران خشک و کویر لوت ایران سر سبز و جنگل بشه !! یا اگه اراده کنه میتونه ظرف ۲۴ ساعت باعث ایجاد زلزله در تمام نقاط ایران بشه !! امواجی که به لایه یونوسفر میره ٬ در بازگشت میتونه نه تنها به اعماق دریا (برای ایجاد سونامی) بره بلکه میتونه حتی به هسته ی زمین هم برسه (برای ایجاد زلزله) !!

ایجاد سونامی ٬ زلزله ٬ خشکسالی ٬ آتشفشان ٬ سیل ٬ طوفان ٬ به هم ریختن سیستم های ماهواره ای و مخابراتی ٬ کنترل از راه دور انسانها با ایجاد غش و ضعف از طریق این امواج ٬ ایجاد دیوار صوتی برای سقوط هواپیما ها و ... از دیگر کارایی های مخرب این سلاح علمی !! هست ! برای خدا رقیب پیدا شد !

البته ما هم میتونیم باعث یک سری زلزله ها با هزینه ای یک میلینیوم هزینه ی این پروژه بشیم !! تنها راهش هم ایجاد فح.شا و زنا در نقاط مطلوبمون هست !!

از شوخی که بگذریم ، یه سری احتمالات هم هست که عامل زلزله ی سیچوان چین در سال ۲۰۰۸ ٬ زلزله ی هائیتی و سونامی های اخیر رو وابسته به این پروژه میدونن که با شواهد بدست اومده بعید نیست اینطور باشه !

٣٠ دقیقه قبل از زلزله ی سیچوان ، واکنش گذاختگی آیونوسفیر در آسمان مشاهده شد که یکی از شواهد آزمایش هارپ هست .

این تنها یکی از سلاح های به اصطلاح علمی آمریکاست !! اخیرا محققان سازمان تحقیقات نظامی آمریکا اعلام کردن که به فناوری نامرئی شدن در روز روشن دست یافتن !! طوری که با ایجاد یک سری فرکانس ها باعث اختلال در اشعه ی طبیعی خورشید میشن و قدرت دید انسان رو میگیرن !! حالا هی ما بچسبیم به این فناوری به اصط.لاح  صل.ح آمیز  هس.ته ایمون ببینیم چی قراره از توش درآد !!

(13 خرداد 1391)