بچه های قدیمی وبلاگ میدونن که من هر ازگاهی از خودم قانون بروز میدم ! قانون هایی که شاید برای برخی در حد نظریه باشه اما برای خودم اینقدی محکم و اثبات شده هست که اسمش رو بذارم قانون !

چند وقت پیش تو یه مقاله معتبر میخوندم که دانشمندان ، فردی رو روی یک ترازوی بسیار دقیق قرار دادن و وزن اون فرد رو ثبت کردن ، بعد دوباره وزن این فرد رو در حالتی که در حال فکر کردن روی یه مساله سنگین ریاضی بوده اندازه گیری کردن و متوجه شدن که وزنش به میزان بسیار بسیار اندک کم شده در حالیکه دوباره وقتی در حالت عادی وزنش میکنن همون عدد اولیه بدست میاد !!

این اثبات خیلی ساده ای هست برای وزن داشتن و اساسا وجود داشتن انرژی .. انرژی ساطع میشه و وقتی ما در معرض انرژی های مثبت قرار میگیریم به همون میزان انرژی مثبت دریافت کرده و دید ، فکر و حرکتمون تو زندگی مثبت میشه و کیه که دوست نداشته باشه کنار یک آدم همواره مثبت و پرانرژی باشه و بلعکس ! پس توصیه میکنم از آدم های منفی نگر فاصله بگیرید !

اما موضوع پست من این نیست بلکه پیش نیازش مقدمه بالا بود .. تو زندگی هم یه قانون وجود داره به نام قانون جذب و دفع .. من فکر میکنم یک سری انرژی ها از محیط اطرافمون که میتونه شامل انسان ها و اشیا باشه ساطع میشه که تو روابط انسانیمون تاثیر میذاره ..

من بطور عجیبی به این نتیجه رسیدم که بعضی از روز ها (مشخصا یک دوره و بازه زمانی منظورم هست که متغیر میباشد) شرایط و روند فکری و حرکتیت به نحوی پیش میره که همه ی انسان های اطرافت رو از خودت دور میکنی و میرونی ! حتی اونیکه باهاش ارتباط جدی نداری بی دلیل اون روز ازت دلگیر میشه !! دلگیری که شاید برای ماه ها قبل باشه به خاطر حرفی که اون موقع زدی اما اون روز به دلیل قانون دفع همه یادشون میاد چه بدی هایی در حقشون کردی !! بعضی وقت ها حتی یه سلام ساده ی تو بد تعبیر میشه و دست دادن و یا ندادن تو به دگیران در هر دو صورت بار منفی میذاره رو طرف مقابلت !! البته نه برای همه ی انسان های اطرافت چون معادلات انرژی امکان نداره همیشه به ضرر تو باشه حرفی که میزنیم برای درصد بیش از ۶۰ الی ۷۰ هست که نسبت به قبل غیر معمول هست .. مطمئن باشید خیلی از دوستان صمیمی و غیر صمیمی که از دست دادین تو این بازه اتفاق افتاده ..

اما باز روزهای دیگه بلعکس ! قانون جذب میگه تو یک بازه زمانی دیگه (که میتونه از چند ساعت تا چند روز متغییر باشه) حجم انسان های جدیدی که وارد زندگیت میشن غیر طبیعیه ! برای دختر ها شاید یهو پیشنهادات دوستی که بهشون میشه چند برابر شه و برای پسرها هم علایم دریافتی برای دوستی ها و حتی پیشنهادات دوستی ظهور معنا داری پیدا کنه که نسبت به روزهای دیگه غیر طبیعی باشه !! تماسی از طرف دوستانی که باهاشون قطع رابطه کرده بودین داشته باشین و یا حتی شوخی های توهین آمیزتونم مورد قبول واقع شه !! کلا همه نسبت به شما احساس مثبتی داشته باشن حتی اگه از حالت عادیتون بدتر باشین !!

مطمئنم خیلی هاتون این قانون نا نوشته رو تجربه کردین پس روی سخنم با شماست .. سعی کنید اگر در بازه ی قانون دفع قرار گرفتید ، با دیدن اولین نشانه تا یه مدت ارتباطاتتون رو محدود کنید و حرف های دو پهلو نزنید .. یه مدت بیخیال روابطتون بشید چون مطمئنا اگه روش پافشاری کنید ممکنه عزیزترین دوستانتون رو از دست بدید برای یه مدت و یا همیشه ..

از اون طرف در بازه ی قانون جذب اگه قرار گرفتید ، چی بگم والا چون گفتن نداره  سعی کنید حالشو ببرید و مارا نیز دعا کنید !!

پی نوشتز :

  1. از این به بعد در انتهای هر پست، بهترین نظر مربوط به اون پست رو ، برای تشکر از اون فرد اضافه میکنم .. چون بعضی از نظرات دوستان خوبم واقعا تکمیل کننده پست هام هست .

کامل کننده ترین نظر(ات) :

mahis

در ادامه ی پستت می تونم اینو اضافه کنم که حتی علت این دافعه یا جاذبه ها هم خود ماییم...مابا افکاری که تو ذهنمون ایجاد می کنیم باعث دافعه یا جاذبه بقیه نسبت به ما ، یا ما نسبت به بقیه می شیم .... همه چی بستگی به تشعشعات ذهن ما داره ...
حتی خود تو ، اگه فکر می کنی که یک نفر حالت دافعه داره به تو ، داری با فکرت این حالت رو تقویت می کنی... پس به جای این که از اطرافیان دور شی ، فکرتو عوض کن و بقیه تغییرات و ببین !!!!!


 آیسان

همین بازه ی زمانی که میگی تو یه محدوده مربوط میشه به جذب و تو یه محدوده ی دیگه مربوط به دفعه هم به نظر من منشأ ش خود آدمه! آدم وقتی مثلا صبح زود با انرژی با یه دلخوشی برای انجام کاری از خواب پا میشه اگه این دلخوشی قوی باشه تا آخر شب پر انرژییه و همه کاراشو با بازده بیشتری انجام میده و در این بازه هم وقتی با آدمای اطرافش ارتباط برقرار میکنه هم می تونه حتی بیشتر از خود واقعی ش اطرافیانشو به خودش جذب کنه!
همینطور ظاهر آدمام تو این احساس دلخوشی و امید به زندگی و کلا انرژی مثبت خیلی موثره! اگه طرف مثلا یه روز صب حمومشو بکنه لباس نو و خوشگل و اتو کشیده بپوشه خودش کلی اعتماد به نفس و انرژی میده به آدم!

 (6 تیر 91)