Curvature = انحنا = کروچر

انسان دو نوع کروچر داره یکی روحی یکی جسمی . که این دو منحنی زمان تولد انسان پیک هستن و زمان مرگ اکسترمم مینیمم خودشون رو دارند . این وسط یعنی از شروع زندگی تا پایانش این دو تا منحنی سینوسی همش در حال نوسان هستن بطور نا منظم البته.

بعضی روزها احساس میکنی از نظر روحی ضعیفی و نمیخوای اینطوری باشه اما برای رسیدن به خواستت فقط باید تا روز بعد احتمالا صبر کنی تا اون منحنی روحیت سرازیری رو طی کنه و به سربالایی برسه و بلعکس بعضی روز ها میبینی روحیت خوبه اما از نظر فیزیکی حالت رخوت داری اینم بر میگرده به منحنی فیزیکی .

کروچر ها برای هر فرد هنگام تولدشون رقم میخوره و گفته میشه "های کروچر" مربوط به روز ۱۴ مارچ میلادی هست که هرکس تو این روز به دنیا بیاد تو زندگی بیشتر دابل کروچرش هماهنگی دارن و در نتیجه آدم موفق تری هست . آلبرت انیشتین در این روز مقدس به دنیا اومده ..

بعضی روزها انگار روز تو نیست ٬ بعضی روزها هرکاریشم بکنی شانس یارت نیست ٬ بعضی روز ها از زمین و زمون بد میاری و .. این روزها روزهایی هست که طبق محاسبات دقیق اخترشناسی و علم ماوراالطبیعه کرو های تو با هم سازگار نیستن اما بلعکس بعضی روز ها خیلی سرحال و پر انرژی هستی ٬ همه چی بر وفق مرادته و خیلی خوش شانسی ٬ از همه طرف بهت میرسه و کلا جیک جیک مستونته ! بهت پیشنهاد میکنم تو اینجور روزها اصلا نخواب چون دابل کروچرت روی اکسترمم ماکسیمم قرار دارند و به هرچی دست بزنی اون روز طلا میشه پس استفاده کن !

فلسفه ی گرفتن عروسی تو روزهای خاص هم همینه.به نظر من هندو ها یکی از خرافاتی ترین و در عین حال پیشرفته ترین قوم ها در دنیا در علم ماوراالطبیعه هستن.وقتی میخوان ازدواج کنن یک روحانی رو میارن تا تاریخ مناسب و غیر نحس رو برای شروع زندگیشون انتخاب کنه . اون تاریخ به بیان ما همین تاریخیه که برای دختر و پسر کروچر ماکس وجود داره و چه به این باور داشته باشی و چه نداشته باشی چیزیه که هست و دیگر جزو قوانین نانوشته ی طبیعت نیست چون اخیرا با بحث های متافیزیکی هم به اثبات رسیده ..

(17 ابان 1390)